Auckland

22 januari 2016 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Vandaag vanuit Albany via Devonport naar Auckland gegaan. Eerst lekker gelunched bij een Argentijn in de wijk Ponsonby. een leuke wijk met mooie lanen en Victoriaanse huizen. Tot voor kort was dit een beetje de achterbuurt van Auckland, maar nu is het een zeer hippe en gewilde wijk.

'S middags zijn we door het centrum van Auckland gestruind en zijn we de Skytower op gegaan. Vanaf de Skytower heb je een zeer mooi uitzicht over Auckland en haar omgeving.

We sliepen in een appartement hotel voor 1 nacht. De volgende en onze laatste nacht hebben we in een 5 sterren hotel, met korting, overnacht. Dit was duidelijk beter dan het appartement hotel. Het hotel heeft een heerlijk verwarmd zwembad met barretje en een goede fitness ruimte die we ook nog gebruikt hebben.

Zaterdag om 18:50 vliegen we via Melbourne en Dubai terug naar Amsterdam waar we zondag om 12:40 uur arriveren.

Groetjes Jaap & Nancy

1. Jaap & Mart koopmanNancy:
    23 januari 2016
    Jaap& Nancy reactie op de dag van 19-12016 wat een prachtige B&B en
    paardjes Nancy dit is het voor jouw.Jaap je hebt mooie foto,s gemaakt met je Camara misschien tot zondag.maar dat is een verrassing.
    want ik ben grieperig. liefs Pa en Ma wij kijken naar juli uit.
  2. Jaap & Mart koopmanNancy:
    24 januari 2016
    Jaap en Nancy welkom thuis. naar zo,n avontuur.wij denken dat juli er
    een prachtige reis reportage aan overhouden.
    liefs uit Schagen.