Vandaag naar Te Anau

18 december 2015 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

Vanmorgen vroeg vertrokken uit Christchurch. We hebben ongeveer 650 kilometer gereden. Dit is het langste stuk van de gehele vakantie dat we in één keer rijden. Vanaf hier rijden we weer langzaam naar boven op het zuidereiland.  Het is wel even wennen om links te rijden en rechts te sturen. Gelukkig hebben we een automaat, dit scheelt een beetje, maar nog.. opletten dus!

Morgen gaan we varen in Milford Sound. Voordat we daar zijn moeten we nog zo'n 2 uur rijden. Gelukkig blijven we hier 2 nachten. Net boodschappen gehaald en een heerlijke uitsmijter gemaakt in ons motel.

J&N

1. 18 december 2015
    Hi J&N, Het is leuk om via de website jullie te volgen . Maar ook via Google eart. Prachtig gebied Milford Sound . Het gaat goed met de boys, Groetjes
  2. 19 december 2015
    hai nanc en jaap, ik kan m'n voorstellen dat jullie volop genieten zeg ,mooie foto's !prachtige natuur,geniet !! De katjes hebben 't ook naar hun zin ,simba gaat steeds harder praten,en joe ging net met 'n plak ham er van door! geniet groetjes doeggg
  3. 22 december 2015
    hallo J/N ,goede avond met z'n tweetjes!! wat ,n schattige dieren ,wat 'n schitterende koppies hebben ze !! !dat gaat allemaal om de mooie wol van die beesten denk ik ,hebben jullie wol gekocht om er warme sokken van te breien?Wat 'n mooie omgeving is dat KOKOPU,en de Loge is ook schitterend gelegen ,en ziet er leuk uit van binnen,en hebben jullie het warme bad gebruikt wat in het bos staat???. Groetjes en geniet en straks lekkerr slapen